טיפים לבחירת משרד לעסק חדש

  • לפני3 שנים
  • 0

מהו הגודל הרצוי?
חישוב שטח המשרד נובע מכמות העובדים, אופן עבודה, (חדרים ליחיד, לצוות, חדרי מנהל, אופן ספייס…), חישוב של השטחים הציבוריים וכמה מטר נחוץ לכל אדם בחברה, כולל השטחים הציבוריים.

בד"כ מחשבים לפי 20 מטר ברוטו, לכל אדם בחברה, כולל השטחים הציבוריים, אך אם העבודה נעשית באופן ספייס מחשבים לפי 10 מטר ברוטו לאדם ו/או כמות האנשים שברצוני להושיב באופן ספייס.

חברות ועסקים רבים מתחילים במקום קטן ולאחר זמן מה נאלצים לעבור כאשר העסק מתרחב
הדבר כרוך בעלויות לא קטנות, בירוקרטיה והרבה כאב ראש לוגיסטי
כדאי ורצוי לשכור משרד, בו יש מקום להתרחבות הצפויה

האם המיקום חשוב לי?
חברה העוסקת בפיתוח כגון סטארט-אפ תשאף להתמקם במבנה הממוקם קרוב לערים מרכזיות בעלות אחוז גבוה של אנשי פיתוח.
חברה העוסקת בשיווק והפצה, אשר עושה שימוש תדיר במבנים תעשייתיים ומעסיקה לא מעט אנשים, הגיוני שתבחר במקום שקרוב יותר לעובדים שלה.
במקרים בהם העסק בונה על הגעה פיסית של לקוחותיו אל המשרד, כדאי לשקול קירבה לתחבורה ציבורית או הסכם עם חניון קרוב/חנייה עירונית.

מה נמצא ליד המשרדים?
קיימים לא מעט שירותים ומנהלות אשר עשויים להוות ערך מוסף עבור המשרד שלכם.
קשה להגדיר בדיוק איזה ערך מוסף יתאים לכל עסק. אך ככלל קירבה לבנקים, לתחנות רכבת, סניפי דואר, מסעדות, מכוני כושר ואף בתי ספר וגני ילדים – יכולה לשדרג משמעותית את החברה. נוכחות שירותים אלו טובה ללקוחות, לעובדים וגם לגיוס עובדים חדשים.
בדרך כלל ניתן למצוא הרבה שירותים מרוכזים יחדיו בפארק עסקים או אזורי תעשייה ייעודיים אשר מציעים ללקוחותיהם הכל בחבילה אחת.

מהן העלויות שעלי לקחת בחשבון?
עלות שכירות, דמי ניהול, חניה, התאמות, הובלה, עלות ארנונה, מים, חשמל, ניקיון פנים המשרד, רכישת ריהוט, חיבור לתקשורת ומע"מ.

צוות WENADLAN ישמח לעזור ביעוץ, הכוונה ומציאת המשרד המתאים לך ביותר

הצטרף לדיון

Compare listings

לְהַשְׁווֹת